Главная » 2015 » Апрель » 27 » Гарячі тури в гарячий сезон.
17:19
Гарячі тури в гарячий сезон.

Туристичний бізнес дуже чуйно реагує на всілякі кризові явища в економіці, в результаті чого відзначається зниження попиту на багато напрямків, а туркомпаніям доводиться перепрофілюватися в найкоротші терміни, при цьому не маючи права на помилку.

Особливо складним для галузі є нинішня криза: погіршення геополітичної обстановки, різке зростання валютних котирувань і супутні явища призвели до того, що пересічний турист позбувся можливості відпочивати в звичних дестинації, а нових пропозицій не так вже й багато. Це або країни третього світу з нерозвиненою інфраструктурою, несподівано отримали можливість залучити туристичний капітал, або вітчизняні пропозиції, які втратили серйозної зарубіжної конкуренції.

В умовах низького попиту
Як відзначають експерти оглядача «Україна Бізнес Ревю», туристичної галузі сьогодні панують негативні настрої. По-перше, кількість відпочиваючих і туристів скоротилося до мінімуму, тому що люди не наважуються кудись виїжджати, по-друге, багато агентства знаходяться на межі розорення з-за провалу національної валюти і зниження продажів закордонних турів. По-третє, втрачений основний національний бюджетний туристичний центр — Крим, а в умовах кризи швидко знайти рівноцінну заміну чорноморському узбережжю змогли далеко не всі оператори. Сьогодні основний турпотік розподіляється по іншим українським курортам і частково відправляється за кордон. І все було б добре, якби не низький рівень розвитку внутрішнього туризму — зародковий стан необхідної інфраструктури, не надто якісний сервіс і при всьому цьому високі ціни, які роблять відпочинок за кордоном набагато більш привабливим. Виїхати за кордон по силам лише малій кількості українців.

Гарячі тури: міфи і реальність
Українські туристи багато років користувалися «гарячими» путівками на масових закордонних напрямках. Років п'ять тому таких було в достатку. Туроператори перед сезоном викуповували місця в готелях, замовляли чартерні рейси у авіакомпаній — як правило, в надлишку. В результаті виникало «горіння». «Гарячі» туристи, що купили тур на 30%, 50% дешевше, відпочивали так само добре як і ті, хто зробив це за всіма правилами.

Будуть «гарячі тури» в сезоні літо-2015?
Фахівці не заперечують, що горіння якихось пакетів може трапитися. Це станеться у випадку, якщо який-то туроператор прорахувався в тенденціях попиту і замовив надлишок готелів або крісел в літаку. Втім, в цьому році оператори дуже виважено поставилися до обсягу своїх пропозицій: замовили оптимальна кількість крісел в літаках і готелів.

Але якщо раптом тур не продано, гроші повністю пропадають. Його готові продати за символічну суму, щоб хоч трохи відбити вкладення. І тоді в системах агентів з'являється вогник «горимо».

Поради щодо вибору гарячих турів
Гарячий тур — поняття сезонне, а значить, в окремі моменти таких пропозицій на ринку може не бути зовсім. Те ж стосується і зимового періоду, коли у туриста автоматично загострюється тяга до тепла: в цей час на курортах тих же Еміратів або Таїланду — самий пік, тому придбати путівку з вагомою знижкою не вдасться. Гарячі пропозиції можна шукати в міжсезоння, тобто навесні і восени. Трапляються вони і в розпал сезону відпусток. Так або інакше «гарячі тури» ніхто в бізнес-план не закладає. По суті це форс-мажор в бізнесі.

Придбати гарячий тур найкраще в реальному турагенції, а не через Інтернет. Саме турагенти першими дізнаються про гарячих турах. Система оповіщення від туроператора першої повідомляє про необхідність терміново продавати путівку в офіси турфірм.

Напередодні відпустки Experttur радить познайомитися з найближчим турагентством: зайти, розповісти про бажання поїхати на курорт, назвати орієнтовний бюджет і попросити допомогти з покупкою «палаючого туру». Дуже часто така тактика спрацьовує, особливо якщо агент вас запам'ятала і захотіла допомогти. Залишити номер мобільного телефону і пообіцяти готовність до дорозі у будь-який момент. Звичайно, мова йде про безвізові Туреччині та Єгипті. Інші масові пляжні напрямки потребуватимуть віз, а це, як правило, не менше тижня. Виграють туристи з діючими шенгенськими візами, їх агенти запишуть у «гарячий» резерв з великою радістю.

Просмотров: 379 |

Всего комментариев: 0
avatar
More info
Image gallery
contact
Phone: +7 495 287-42-34 Email: info@ucoz.com
CHARLES S. ANDREWS
3139 Brownton Road
Long Community, MS 38915
Location in google Maps